top of page
  • ישראל בן גוריון

תעריפי הנחה לפני ואחרי הורדת המחירים


נפתח לראשונה שירות ההסעות מנתב"ג לכל נהגי המוניות שרשומים בישראל לאחר שנים של מונופול תחנת המוניות הדר־לוד.

הנוסעים הנוחתים בנמל התעופה בן גוריון לא הרגישו בכך מפני שאין "תחרות" חדשה אמיתית, רשות שדות התעופה פתחה קומה של מוניות ספיישל מוזלות מנתב"ג, אך עדיין לא כל הנוסעים בנתב"ג יודעים על כך, ואז הם ניגשים לתור המוניות הרגיל בקוצה ראשונה בטרמינל 3 שהיא קומת הטיסות הנכנסות.

מונית מנתב"ג לתל אביב עלתה עד כה 136 ₪ בשעות היום תעריף 1, ו 158 ₪ בשעות הלילה תעריף 2. לאחר עדכון המחירים של המוניות בנתב"ג, שכולל את ההנחה שרשות שדות התעופה חייבה את לתת לנוסעים, המחיר בתעריף 1 יהיה 129 ₪ ובתעריף 2 המחיר יהיה 148 ₪. מנתב"ג לחיפה מחיר נסיעה משדה התעופה יהיה 557 ₪ בשעות היום, ו-679 ש"ח בשעות הלילה.

מחיר הנסיעה משדה התעופה לנתניה באזור השרון יהיה בשעות היום 229 ₪ ובשעות הלילה המחיר למונית ספיישל משדה התעופה יהיה 239 ₪.

אם כך תעריף דמי הנסיעה במונית ספיישל מנתב"ג לצרכן הקבועים בצו פיקוח על מחירים שקובע משרד התחבורה, יהיה נמוך משמעותית מהמחירים שהיו נהוגים בעבר, עדיין יש אפשרות לבקש מנהג המונית להפעיל מונה בנסיעת ספיישל אפילו שמחיר הנסיעה קבוע במחירון משרד התחבורה. לעיתים הנוסעים מעדיפים את המונה וזה לגיטימי. מוניות הדר לוד יחויבו לפרסם את המחירים החדשים הנמוכים מהמחירון בהתאם לצו הפיקוח.

התקווה היא שלמרות תעריפי המוניות הנמוכים, נוסעים ותיירים מכל העולם ימשיכו לקבל שירות מוניות ברמה גבוהה מבן גוריון. בשדה התעופה חשוב מאוד שירות מוניות ספיישל שזמין לאורך כל שעות היום, 24 שעות, ובכול ימי השבוע. רשות שדות התעופה מקווה שזמינות המוניות לא תפגע עקב כל תהליך הורדת המחירים וסיום ההתקשרות עם מוניות הדר לוד שהיו זמינים בכל השבוע בכל שעות היממה. הפעילות בנתב"ג היא 24 שעות 7 ימים בשבוע לכן מספר נהגי המוניות שנותנים שירות בשדה התעופה חייב להיות מספק כדי לעמוד בלחץ הנסיעות שיש בחודשי הקיץ.

בינתיים גם מוניות הדר לוד ימשיכו לתת שירות לציבור הנוסעים בנתב״ג, כל מונית בשדה התעופה בן גוריון מחויבת בשמירה על רמת שירות גבוהה לנוסעים.

רשות שדות התעופה תמשיך לתת שירות לציבור הנוסעים ותפעיל מערך היסעים מיוחד לאורך כל ימות השנה.

רכבת ישראל מפעילה גם היא שירות הסעות לשדה התעופה, רכבת לילה או רכבת יום, הנוסעים לנמל התעופה בן גוריון משתמשים גם באוטובוסים ומוניות שירות כדי להגיע לטרמינל 3, משרד התחבורה ונמל התעופה בן-גוריון תיאמו ביחד תגבור משמעותי של רכבות שעוצרות בתחנת הרכבת בנתב"ג. רכבת ישראל נערכה לכמות נוסעים גדולה משמעותית בחודשי הקיץ העמוסים בנמל התעופה.

אז נכון לימים אלה, יוני 2017, כל מונית שנרשמה אצל סדרן המוניות בנתב"ג תוכל לאסוף נוסעים משדה התעופה לכל חלקי הארץ.


37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

כמה תעלה נסיעה לנתב"ג - הורדת מחירים משמעותית?

תורים ארוכים של מוניות הדר לוד נראו ביציאה משדה התעופה, בשל סיום המכרז עם מוניות הדר לוד שעד היום היו מונופול המוניות בנתב"ג. מוניות הדר סיפקו שירותי הסעות משדה התעופה לכל חלקי הארץ. בהמשך למכרז החדש

תעריפי מוניות חדשים

גט טקסי תעריפי המוניות החדשים לשדה התעופה בן גוריון: אז מהם תעריפי המוניות החדשים לנסיעות עם גט טקסי לשדה התעופה בן גוריון? ובכן, כרגע אין עדיין אפשרות לדעת, אך בינתיים במערכת גט טקסי מצהירים על תעריפ

מוניות המראות ונחיתות נתב ג

מוניות הדר תל אביב: צריכים תחבורה לשדה התעופה? התקשר עכשיו למוניות הדר תל אביב, ושמור מקום מראש למונית ביום הנסיעה שלכם. צריכים מונית מפתח הבית עד לטרמינל 3? מוניות הדר תל אביב, ימתינו לכם ממש מחוץ לפ

bottom of page